Monitoring koncových cen

Budujete značku a s ní novou cenovou strategii? Přemýšlíte, jak mít prodejní kanály pod dohledem a jak udržet otěže produktové cenotvorby? Vyhněte se chybám při budování cenové politiky pomocí MAP policy (Minimum Advertised Price). Nabízíme komplexní systém, který řeší tuto problematiku a pomůže Vám zklidni cenovu hladinu produktů u jednotlivých prodejců.

Sledujete ceny prodejců a vytvoříte obraz jejich chování

Identifikujete obchody, které roztáčí cenovou spirálu

Sjednáte nápravu a dojde ke zklidnění cenové hladiny

Analýza prodejců

O všech Vašich prodejcích získáte potřebné informace: Kdo první snížil cenu, kolikrát, o jakou částku. Na všechny tyto otázky získáte odpovědi diky našim reportům a analýzám. Desítky zákazníků a nadnárodních značek využívají našich služeb, získejte zpět kontrolu nad svojí cenovu politikou!

Nespokojte se s kompromisy

Dělejte cenotvorbu jako bohaté e-shopy, vyžadujte kvalitu a spolehlivost. ZDARMA Vám poradíme a navrhneme nejlepší řešení pro Váš e-shop.