Dynamické přeceňování eshopu

Zvýšíme Vaše zisky o desítky %

Nepodrážejte zbytečně ceny konkurence. Vytvoříme pro Vás cenovou strategii, která Vám přinese zisk.

CHCI ÚSPĚŠNĚ PŘECEŇOVAT

Klienti používající monitoring cen každý den

S reporty Karsa Monitor pracujeme každý den. Je pro nás zásadní mít široký přehled o aktuální situaci na trhu a moci analyzovat jednotlivé trendy.

Manažer nákupu Alza.cz a.s.

Monitoring cen konkurence využíváme již několik let, přesné reporty a analýzy nám umožňují realizovat naši cenovou strategii.

Zdeněk Augusta
Vedoucí obchodu el nino parfum, s.r.o.

Proč Vám právě my pomůžeme zlepšit výsledky?

Monitorujeme 8709409 produktů

Monitoring v celé EU a Rusku

Analýzy při vstupu na trh

Připravené cenové strategie upravujeme pro každý obchod individuálně tak, aby byl plně využit potenciál obchodu. Návrhu strategie předchází vždy důkladná analýza trhu a určení cenové pozice obchodu na trhu jako celku, tak i po kategoriích. Jen tak může obchod začít generovat větší zisk. Zákazník má vždy k dispozici informace o aktuální ziskovosti.

E-book ke stažení
E-book ke stažení

Seznamte se základními cenovými strategiemi. Zdarma vám poradíme, jak začít se strategickou cenotvorbou.

Staženo 180x

Zdarma ke stažení

Z našeho blogu

Vábnička na nakupující: Proč e-shopy potřebují recenze?

Podle průzkumů čte online recenze produktů více než 61 % uživatelů předtím, než se rozhodne nakoupit. Mají recenze opravdu tak veliký význam na nákupní rozhodování? Proč je ve svém e-shopu potřebujete a jak dokážou popostrčit nakupující k akci? E-shopy velice často podceňují význam uživatelských recenzí. Obvykle se soustředí na spoustu dalších úkolů týkajících se funkčnosti a […]

Jak začít se strategickou cenotvorbou? Stáhněte si e-book a čerpejte zdarma naše know-how

Podle průzkumů se 1% zdokonalení ceny projeví jako 11,1% růst v provozním profitu. To znamená že implementace strategické cenotvorby pomůže zvýšit zisk. Co to strategická cenotvorba je a jak s ní začít se dozvíte v našem novém e-booku. Strategická cenotvorba – opomíjená součást marketingového mixu, která však v sobě skrývá obrovský potenciál pro zvýšení profitability e-shopů. […]

Nespokojte se s kompromisy

Dělejte cenotvorbu jako bohaté e-shopy, vyžadujte kvalitu a spolehlivost. ZDARMA Vám poradíme a navrhneme nejlepší řešení pro Váš e-shop.